مشاهده یادداشت خصوصی
نظرات 3 + ارسال نظر
نازی جمعه 21 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 08:52 ب.ظ

کاش از خودت مینوشتی:(

از خودم هم نوشتم ...

عطیه شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 09:17 ق.ظ

تمام آخر هفته رو به فکرت بودم حتی در موردت با مامانم حرف زدم اونم ناراحت شد
از صمیم قلب از خدا میخوام مشکلت زودتر حل بشه
(راستی نظرات قبلی که دادم یادم رفت اسم بنویسم)

عطیه جان شما یه بار هم برای من نظر نذاشتی ، و وبلاگ هم نداری که من مطمئن شم آشنا نیستی . چی کار کنم . نمی تونم بهت رمز بدم .

عطیه شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:58 ق.ظ

عزیزم من تو همین چندبار که وبلاگتو خوندم هربار نظر دادم وهمونطور که گفتم یادم رفت اسممو بنویسم
ولی مهم نیست
دیگه نیازی نیست رمز برام بذاری
امیدوارم خوشبخت و شاد باشی
مطمئن باش من اشنا نیستم
بای

الان از دستم ناراحتی ؟ برات ایمیل کردم ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد